dimarts, 30 d’abril del 2013

122.

#gesmiliunanits

Què és el #gesmiliunanits? Més d'un parell de persones m'han fet aquesta pregunta durant el costós procés de gesmiliunanització i crec que a cadascuna li he respost una cosa diferent. Vaig a dir la veritat: tot va començar per culpa del senyoret @AlexandreCiB i dels seus #cosesNAZIS. Ell ha escollit un hashtag i l'ha fet seu i jo vaig pensar... "xe, i per què jo no?". I així va ser. Potser algú s'esperava una història més interessant o més ambiciosa o vés tu a saber què. El cas és que a mi em fa gràcia que la gent faça seus els #hashtags; igual que em va fer gràcia una conversa que vam tindre @NeusNiusNeuetes i jo al voltant de l'extensió de l'ús del #xicotetsplaers en lloc del #petitsplaers i del robatori que li va fer el senyoret @cescgrau d'aquest #hashtag. 

Jo, que sóc aghpesial, també volia tindre un #hashtag que fóra meu i, com que volia fer un tweet al respecte tots els dies per tindre com un "recordatori diari", em vaig posar a pensar quin seria el meu #hashtag. Si sabeu que és el gesmil i les mil i una nits, ho teniu ben clar. És un joc de paraules mooooooolt fàcil i que, pensant que l'havia de posar de nit, que m'agrada la història de Xahrazad i que el gesmil m'encanta, ja ho teniu. El propòsit del #gesmiliunanits no és més que resumir una idea, una sensació, un sentiment, un el que se'm passe pel cap per la nit en un tweet.

No té més. La veritat és que cadascú deuria buscar el seu propi #hashtag. És tan interessant i la gent és ratlla pensant què pot ser allò que escrius... Que si és d'un llibre, que si és d'un autor o d'alguna pel·lícula,... I després algú que no t'esperaves et diu que és fidel seguidor/a dels teus #gesmiliunanits, i això sempre t'alegra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada